Friday, August 7, 2009

Report Meering

Pada 4 ogos lepas, kami telah mengadakan meeting mengenai pelaksanaan rancangan biomehs yang akan dibuat pada semester ini dan semester hadapan. Terdapat beberapa penguuman penting yang telah dibuat pada meeting tersebut.
Antara aktiviti aktiviti yang telah dirancang ialah hari keluarga yang akan diadakan selepas hari raya. Perancangannya adalah untuk mengadakan sukan iaitu pada paginya dan juga majlis makan malam atau jamuan raya pada malamnya. Tarikh dan tempat akan ditetapkan apabila kertas kerja dibuat kelak. Jadi sama sama kita tunggu hari keluarga berkenaan. Sukan yang akan dijalankan pada hari keluarga tersebut adalah bola tampar, dan nama hari tersebut mungkin adalah 'sehari bertampar bersama biomehs'.
Juga majlis malam pragraduasi telah dirancang untuk meraikan bakal bakal graduate atau senior tahun akhir. Tidak lupa juga kami telah merancang untuk memberi sedikit tanda ingatan kepada senior kita yang telah tamat dan akan mengambil ijazah graduasi atau konvo tidak lama lagi. Juga aktiviti yang dirancang adalah 1st year camp yang akan dijalankan pada semester hadapan. Kem ini adalah untuk mengeratkan dan memberi motivasi yang berguna kepada pelajar junior
Aktiviti dari bahagian pendidikan pula adalah tutorial matlab dan c++ yang dirancang untuk dilaksanakan dalam jangkamasa terdekat. Matlab dan c++ penting apabila anda melangkah ke tahun yang lebih tinggi.



Baiklah, untuk aktiviti 'sehari bertampar' setiap badge akan menghantar 2 pasukan, 1 lelaki dan 1 perempuan, samada perandingan akan diadakan secara liga atau kalah mati, itu akan dibincangkan dengan lebih lanjut. Kami akan merancang aktiviti ini dan jamuan raya dilakukan pada hari yang sama. Sama sama kita nantikan.
Juga yuran kelab biomehs telah ditetapkan. RM5 bagi setiiap pelajar. Yuran ini akan digunakan untuk menjalankan aktiviti aktiviti yang dirancang pada semester ini, selain mencari dana dari sumber lain. Yuran hendaklah dibayar kepada wakil pada setiap badge dan diserahkan kepada bendahari, Faiz.
Aktiviti aktiviti besar seperti 1st year camp, malam pragraduan dan sehari bertampar telahpun dibuat kumpulan AJK pelaksana. Pengarah program dan pembantu pengarah untuk aktiiviti aktiviti ini telah dilantik, tetapi ajk ajk lain masih dalam perbincangan. Oleh itu sekiranya ada di kalangan anda yang dipilih untuk menjadi ajk propgram, diharap anda memberi kerjasama sepenuhnya untuk melaksanakan program terbabit..
Juga, cadangan tempahan jacket SEB, ada sesiapa yang ingin menampilkan design anda? Anda mempunyai design logo biomehs? Sila emailkan kepada saya, hunter_LeoNeo1@yahoo.com.

Sekian terima kasih
-LeoNeo1-

15 comments:

  1. update yg bagus... teruskan memberi infomarsi berkenaan biomehs...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. lagi 1...tukarla aktiviti 'sehari bertampar' pegi 'tampar menampar'....baru mantap nm...hehehehehhe
    juz cdgn

    ReplyDelete
  4. kenapa mst bola tampar? knp bukan buat sukaneka ke.means yg tak berat2 n tak fenat ah..n bola tampar bkn smua org reti maen..kalo salah maen mau bengkok tgn weyy! renung2kanlah..

    ReplyDelete
  5. xkan la asyik main bnd yg kt tau....tringin jg mncuba ssuatu yg different.....ha..kpd tuan punya cdgn, jika anda ingin mncdgkn aktiviti lain, sila mnjadi pengarah kpd program trsebut, buat kertas kerja, htr kpd presiden biomehs...jgn tau ckp, xreti buat...makasih.

    kalau sukan yg xberat, duduk kat bilik, diam2 suda

    fikir2kan la...

    ReplyDelete
  6. hahahha.. rilek semua... che pah nk maen ape?? kite maen yg ringan2 je.. suka2... ape2 cadangan bgtau yer

    ReplyDelete
  7. ok fine.setelah berfikir2 dgn sedalam2nya,menggunakan akal pikiran yg dikurniakan allah nih,from now on aku takkan join pape prog BIOMEHS sbb aku mmg tak suka pun join2 nih kan.tambah2 kalo nk jd pngarah prog..tau cakap n typ yg mepek2 jer smua..hahahahahahahaha..

    tahniah BIOMEHS..truskan usaha anda sekalian..

    ReplyDelete
  8. kite wat program untuk rapatkan ukhwah... jangan gado2 k... huhuhuhu.....

    ReplyDelete
  9. 'jika anda ingin mncdgkn aktiviti lain, sila mnjadi pengarah kpd program trsebut, buat kertas kerja'..kata2 2 aku petik dari mulut tuan presiden biomehs sndri....

    so, bukan main ckp sdap mulut ok...

    ari 2..ada org bg cdgn...pas 2 kena blas, klu ada cdgn buat kertas kerja, anda jd pgarah...

    ReplyDelete
  10. maen ap pon xkisah..janji mkn sodap!!!

    ReplyDelete
  11. hehehe...
    salam sume...
    skdr sedikit renungan bersama...
    arap2 jgn ambil ati yer sume...

    sem lepas kite da buat sukaneka...n xde salahnye kite cube sesuatu yg baru...lgpn kte jus nk enjoy2 jer merapatkan ukhwah...

    to chePah, jgn amek ati ye...

    ReplyDelete
  12. yai.. ko nk makon jo.. cari la sponsor.. hahahha

    ReplyDelete
  13. meh ak sponsor..brape ribu ko nk??
    spuluh ribu..cukup???

    ReplyDelete
  14. wah...ayai jadi jutawan..bila ko jd jutawan ni??kena durian runtuh walls ka????hahahahha
    k, blnja ak mkn yai

    ReplyDelete